שירותי פיתוח איכותיים ומהירים

1. למה פרילנסרים ?

פעמים רבות יש צורך בביצוע מכלול ספציפי המשתלב בפרויקט פיתוח מורכב. לעיתים יש צורך בהצגת אב-טיפוס עבור דמו מהיר שבאמצעותו ניתן לעבור אבן-דרך מול לקוח, בורד או משקיעים. הבעיה שגיוס מומחים או בניית קבוצת פיתוח יכולה לעכב את תהליך הפיתוח במספר חודשים ולהסיט את הפוקוס של אנשי הפיתוח בחברה, מהפרויקט שעליו הם כבר עובדים. לכן קבלני פיתוח נותנים פתרון זמין שבמהלכו או לאחריו, כבר אפשר לבנות קבוצת פיתוח שתעבוד על המוצר עם מהנדסים שכירים שיחזיקו ב IP האסטרטגי לחברה שלכם.

2. למה להיעזר באופטימום ?

באופטימום אנו עוזרים לכם דרך ההכרות שלנו בעבודה רבת שנים מול אלפי מנהלים בהייטק. הכרות של מהנדסי פיתוח עם מומחיות לכל תת-תחום ספציפי, עם זמינות ומקצועיות גבוהה. פרילנסרים ששמענו לגבי הדילוורים שלהם, תגובות טובות מלקוחות שונים.

3. האם זה יהיה הפתרון הכי זול ?

כנראה שלא. יותר זול למצוא קבלן פיתוח במזרח הרחוק. אבל עבודה כזו מעלה את הסיכון לבעיות בתקשורת, זמינות ובשורה התחתונה, קבלת הפיתוח בזמנים ובאיכות האינטגרציה והתיקונים הנדרשים.

4. איך זה עובד ?

אתם מדברים אתנו, שיחה מקצועית (כן – אנחנו מדברים בשפה טכנולוגית), ומפרטים לנו את הצורך הספציפי. אנו מביאים לכם מספר אפשרויות ואתם בוחרים אם אחד מנותני שירות הפיתוח מתאים לכם (מקצועית ותקציבית). לעיתים כדאי לשלב או לתת לקבלנים שאנו מביאים, את תהליך תכנון הארכיטקטורה, כך שהתוצר הסופי יהיה אינטגרטיבי ויצורי.